Kremy Kruidvat; Wyjątkowy Produkt Rossmann

Cześć Kochane!
Nawilzenie to coś na co bardzo zwracam uwagę. Moja cera jest maksymalnie sucha i odwodniona, więc muszę o nią bardzo mocno dbać. 
Kiedy zobaczyłam markę Krudivat w Rossmannie od razu postanowiłam kupić dwa kremy: krem do twarzy z witaminą E oraz z tej samej serii krem pod oczy:



Oba kremy mają bardzo dużą pojemność za niską cenę... 
i w tym przypadku to ma sens.., ponieważ jakość jest dokładanie taka sama jak cena ;/ 
Miałam duże nadzieje w tych kremach, ponieważ nie zwróciłam uwagi na ich długi i nieprzyjemny skład:





ALE!
Co złego mi zrobiły?
Obecnie - i wcześniej rownież - nie mam ani jednej zmiany na skórze twarzy, nie zapeszajac jest po prostu w stanie idealnym. Kiedy zaczęłam stosować te kremy kilka pierwszych dni byłam w miarę zadowolona ze stopnia nawilżenia, jednak nie zrobiły na mnie wrażenia. Natomiast pózniej zaczęły mi wyskakiwać krostki NAWET WOKÓŁ OCZU! Jakie było moje zdziwienie! Odstawiłam oba produkty, doprowadziłam cerę do ładu i postanowiłam sprawdzić czy problem tkwił w tych kremach. Zaczęłam kurację od nowa i wydarzyło się dokładnie to samo :( 
Znacie te produkty? 
Jakie macie odczucia związane z nimi?

Komentarze

Popularne posty