Ambasadorka Le Petit Marseillais „zmysłowy duet”

Le Petit Marseillais 
Witajcie moi Drodzy!
W ostatnim czasie miałam okazję testować najnowsze zapachy żeli pod prysznic marki Le Petit Marseillais w ramach kampanii ambasadorskiej.
Paczka, która do mnie przyszła zawierała dwa warianty żelu: damski - śródziemnomorski granat oraz męski - czerwona pomarańcza z szafranem. 
Zestaw nazwany został „Zmysłowy Duet” i rzeczywiście taki jest!
Śródziemnomorski granat jest słodki, a jednocześnie orzeźwiajacy, odprężający i poprawiający humor, a czerwona pomarańcza z szafranem choć męska moje serce skradła bardziej! Zapach jest bardzo intrygujący, orzeźwiajacy i pobudzający zmysły. Za każdym razem w obu żelach odnajduję nowe nuty zapachowe o czym pisałam już w dwóch poprzednich postach na instagramie. 
Dziś moja kampania zmierza ku końcowi, ponieważ wykonałam ostatnie zadanie jakim było pobudzenie wyobraźni i wykonanie zdjęcia żelów w naturalnej scenerii, zdjęcie będziecie mogli zobaczyć na moim instagramie ZAKATEKINSPIRACJI.
A teraz zapraszam do galerii zdjęć z kampanii:






Dajcie znać jakie są wasze wrażenia związane z marką Le Petit Marseillais 😉

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty