Isabellenails lakiery hybrydowe

Cześć!
Prawie miesiąc temu otrzymałam paczkę od firmy Isabellenails 
I bardzo długo zwlekałam z recenzją, ponieważ chciałam przetestować produkty w każdym aspekcie. 



W paczce znalazłam dwa lakiery hybrydowe 
02 Winter Morning 
06 Velvet Raspberry 
Top oraz bazę hybrydową i dwie miniaturki (50ml) acetonu i cleanera.



Opakowania są w standardowych pojemnościach - 6ml każdy lakier. Dodatkowo, co uważam za olbrzymi plus, każdy lakier ma naklejony aktualny skład! Inne firmy powinny wziąć przykład!
Pędzelek w każdej buteleczce jest stosunkowo krótki, przez co dużo bardziej precyzyjny i łatwiej jest nim „dojechać” pod same skorki. Zarówno osoby zaawansowane jak i początkujące poradzą sobie z nimi bez najmniejszego problemu.



Kolor 02 Winter Morning to przepiękny nudziak, który sprawdzi się zarówno na codzień jak i na większe okazje. Myślę, że będzie porządany w społeczeństwie korporacyjnym, gdzie do pracy nie wypada nosić odważnych neonów czy szalonych kolorów.



Kolor 06 Velvet Raspberry to piękny, soczysty odcień różu, który będzie idealnie pasował do letniej opalenizny!



Muszę przyznać, że nie spodziewałam się szaleństw ze strony trwałości tych lakierów i bardzo się myliłam! Trwałość jest rewelacyjna, a top bardzo długo utrzymuje swój blask, czego też brakuje wielu firmom.

Komentarze

  1. Bardzo ładne kolorki ,jak najbardziej wpadły mi w oko a w dodatku bardzo starannie wykonany manicure. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty