Eveline Podkład Liquid Control HD 010 Light Beige

Cześć!
Przychodzę do Was z długo wyczekiwaną recenzją podkładu Eveline Podkład Liquid Control HD 



Mam go w odcieniu 010 Light Beige i jest to odcień idealny dla mnie (jasna karnacja) 
Mam wrażenie, że odcień 05 i 010 są takie same, jednak 05 jest w różowych tonach, a 010 w ładnych beżowych w kierunku żółtych, co jest już jego pierwszym plusem.
Nie dziwcie się czytając tę recenzję, ale ja raczej nie widzę w nim minusów.
Kolejnym plusem jest jego konsystencja i aplikacja. Jest bardzo rzadkim podkładem, który aplikujemy prosto na twarz pipetą, co moim zdaniem jest super higieniczne. Dzięki swojej konsystencji jest praktycznie niewyczuwalny na twarzy, a przy swojej lekkości zaskakująco bardzo dobrze kryjący!
Testowałam go kilka tygodni i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie zapycha. U mnie nie spowodował ani jednego wyprysku przez cały czas stosowania (i stosuję go nadal). 
Osobiście jestem nim zachwycona i z pewnością kupię go kolejny raz, a jakie są Wasze odczucia?

Komentarze

Popularne posty